Hejka tu nowa redaktorka:)

2012-09-02 19:24

Cześć, jestem Ewelina dla przyjaciół "linka". Ide teraz do 6 klasy. Jestem troche zwariowana i szlona mam, czasami takie pomysły że nikomu się nie śniło.  I jestem strasznie wdzięczna Paulinie że właśnie mnie wybrała na nową redaktorke. Jeszcze do wczoraj wchodziłam na tego bloga niemal co 10 min sprawdzić czy coś nowego sie pojawiło. Od kąd znalazłam tego bloga marzyłam żeby byc w nim redaktorką. Chciałam bardzo, ale to bardzo podziękować Pauli że właśnie mnie wybrała, mam nadzieje że się z nią dogadam. Ale mam wrażenie że już mnie lubi chciaż sie nie znamy:) I mam nadzieje że mnie polubicie i będziecie co dziennie wchodzić na tego bloga ponieważ jest on naprawdę niesamowity. Jeszcze raz dziękuje Ci Paulina że mnie wybrałaą. Jak sprawdziłam poczte, i zobaczyłam od ciebie tą wiadomość nawet nie wiesz jak się ucieszyłam. Jesztem cholernie szczęśliwa!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

  Jeszcze dziś postaram się znaleść jakieś nowości o naszych kochanych chłopakach i je tu dodać. 

                                                                            Pozdrawiam was:)