Ciekawostki o 1D. Cz.2

2012-06-08 17:32

1. Fanka na twitterze do Harrego: Kocham Louisa Tomlinsona... bardziej od Ciebie. Harry: Jak śmiesz...2. Wszyscy wiemy, że Zayn kocha łamać stoly, ale czy wiecie, że Zayn przypadkowo złamał krzesło podczas meet&greet po koncercie ?3. Dzień,w którym Zayn otrzymał wiadomość, że jego dziadek zmarł, chłopcy po raz pierwszy widzieli go jak płakał .4. Wolelibyście utknąć w klatce z lwami, czy w basenie z 10 głodnymi rekinami? Wszyscy: Oczywiście lwy. Harry: Wydaje mi się, że łatwiej byłoby się z nimi dogadać.5. Hermiona napisała na twitterze... Niall: Hermiona Granger?!6. Niall: Jezus kocha wszystkich, ale to ja jestem jego ulubieńcem.7. Kiedy ostatnio powiedzieliście komuś, że go kochacie? Zayn: Powiedziałem to mamie dziś rano. Niall i Liam: Ja też. Louis: Powiedziałem mojej mamie, że ją kocham rano. Harry: Powiedziałem mamie, że ją kocham wczoraj wieczorem. Louis: Cóż, my powiedzieliśmy to rano, więc jesteśmy lepszymi synami od ciebie.8. Gdybyś miał 20$ kogo i co byś kupił? Harry: Kupiłbym Ed'a Sheeran'a i kupiłbym mu domek z klocków Lego!9. Chciałabym wiedzieć, co chcecie zrobić przed 60? Louis: Wydać singiel na innej planecie. Niall: Chciałbym odwiedzić tą planetę. Liam: Chciałbym mieć trasę koncertową na innej planecie. Harry: Ożenić się na innej planecie. Zayn: A ja chciałbym mieć psa!10. Louis: Mam zdjęcie swoje i Harrego na stoliku nocnym.11. Wolałbyś byc nagi do końca życia, czy nie miec włosów? Harry: Wolałbym zostac nagi. D: Tak czy inaczej, będziesz miał przeciągi... Harry: Ale w tych dobrych miejscach.12. Liam; Raz płakałem w restauracji, bo kelnerka nie pozwoliła mi jeść zupy widelcem, tylko kazała używać łyżki.13. Kim ty do *** jesteś? Louis: Cześc, jestem elfem i kocham święta, jeśli dalej będziesz używał takiego języka, Mikołaj do ciebie nie przyjdzie.14. Zayn: Nie kocham kotów. *wszyscy chłopcy - wtf* Louis: COŚ TY POWIEDZIAŁ?!15. Jak pachną twoje włosy? Harry: Jabłkowo. Zayn: Szamponem przeciwłupieżowym. Louis: L'Oreal bo jesteś tego warta.16. Niall: Jeśli Liam jest ze mną, czuję się jak dziecko, albo dziewczyna Liam: Niall, skończ jeść. Niall: Widzicie?17. Niall: Jeśli miałbyś jakaś super moc, jaka by to była? Liam: Chciałbym być niewidzialny! Zayn: Już jesteś.18. Jeśli mógłbyś być zwierzęciem, to jakim? Niall: Hieną, bo mógłbym się cały czas śmiać.19. Jakie jest wasze ulubione powiedzenie? Zayn: Vas happenin? *co się stało* Louis: Wyjdziesz za mnie?20. Niall: Jedzenie to mój najlepszy przyjaciel.