Nowosci

2012-10-24 18:57

I znowu przepraszam, że wczoraj nie było notki no, ale co ja mam zrobić nie mam czasu. Np. wczoraj uczyć skończyłam się około 23. A zresztą co ja was zanudzam sobą. Przejdźmy do rzczy. Trochę nowości z życia 1D:)

                A więc tak, napewno wiecie, że do Nialla można było zadawać pytania, a więc macie tłumaczenie:

1. Jego ulubiona piosenka na ten moment jest "Turn Around " - Conor Maynard ft NeYo

2. Wybierając miedzy lodami, a pizzą wybrał pizze

3. Jego ulubionym filmem aktualnie jest "Taken" (czyli "Uprowadzona" ) Napisał równie, ze chce zobaczyć druga cześć

4. Jego ulubioną piosenką z nowego albumu jest "Last First Kiss"

5. Zapytany co myśli o Szwecji powiedział, że ją uwielbia i zawsze gdy tam jest dobrze się bawi

6. Zapytany kiedy powrócą Video Diaries powiedział, ze nie wie kiedy, ale mają już nagrane kilka materiałów :)

7. Woli Pepsi od Coli

8. Jego ulubionym tureckim jedzeniem jest kebab

9. Niall powiedział, ze nie ma jeszcze tatuażu, ale chciałby zrobić, ale oczekiwanie na zrobienie jest straszne

10. Słyszał nową piosenkę Justina  "Beauty and a beat"

11. Zawsze jako pierwszą zakłada lewą skarpetkę (zapytał go o to Olly Murs :D )

12. Spytany skąd wzięło się zdrobnienie jego imienia (Nialler) powiedział, że tato na niego tam mówi :)

13. W Australii najbardziej podoba mu się to, ze wszyscy tam są bardzo wyluzowani