Sprawa z Zaynem 2

2012-08-22 12:25

Niestety to nie żart. Zayn z powodu hejtów usunął wczoraj swojego Twitter'a. Tak jak pisałam, poniższy filmik jest prawdziwy. Ale uwaga! Do niczego nie doszło. Może niektóre z Was nie zrozumiały ale Zayn tam mówi : Ile masz lat? Przyjdź do mojego pokoju! Ale ochroniarz Preston, krzyczy do dziewczyny że ma odejść i nie przychodzić. Preston był całą noc pod drzwiami Malika, bo taką ma pracę, więc do niczego nie doszło.
Nie widziałam, ale mam nadzieję że Polish Directioners nie atakowały Zayn'a. Niestety "fanki" z innych krajów tak nie zrobiły.. Zayn do popołudnia stracił już ponad 200 tys. followers, i otrzymał tyle wulgarnych tweetów, że usunął konto. Jeśli nie aktywuje go w ciągu 30 dni, konto przepadnie :/
Niestety nie tylko niego dopadły te hejty. Wyobraźcie sobie że bardzo dużo wulgarnych tweetów było na Perrie ? A w czym ona zawiniła, powiedzcie mi? Tak samo rodzina Zayn'a... Jego siostra, Waliyah też usunęła konto.

A tutaj macie ostatnie dwa tweety Zayn'a ...

Tłumaczenie:

 

Moi fani którzy mają coś miłego do powiedzienia, niech piszą na konto One Direction :) x
- Powodem, dla którego nie piszę tweetów tak często jak kiedyś, jest to że mam dość tych bezużytecznych opini. Nienawidzę tego że dostaje je codziennie. Żegnaj Twitter :)