Nailla urodziny

2012-09-13 16:28

 

OMG!!!To już dzisiaj! To już dzisiaj nasz Nialluś kończy 19 urodziny. Z tego co wiemy, Niall urodził się Trzynastego Września 1993r., w Mullingar, Północnej Irlandii między godziną 8:15, a 8:80 nad ranem w Poniedziałek! Ta data jest zbyt ważna aby ją zapomnieć! Z tego co wiem, Niall siedział przy komputerze do północy i napisał na Twitterze: Mam 19 lat! Wohoo!
 Zaśpiewajmy:
 
Happy Birthday To You!
Happy Birthday To You! 
Happy Birthday Dear Niall!
Happy 19th Birthday To You!
 
 Złóżmy życzenia:
 
Nialler, our beloved Nialler. Your nineteenth birthday today, and I'm so proud of you, like I was your birth mother. But I'm not your mum, I'm True Polish Directioner. I'm sure you hear this a lot of times, but I am saying it again. Polish fans really loves you. So, in this happy day you should sit on the bed and think. Think about that in the world there are so many people who are not indifferent to you. Today, I wish you all the best and fulfill your dreams of Poland. Maybe you find those? Happy 19th Birthday Niall "Nialler" James Horan!
Lots of love,
 
Tłumaczenie:
 
Nialler, nasz kochany Nialler. Twoje dziewiętnaste urodziny już dzisiaj i jestem z ciebie tak dumna, jakbym była twoją rodzoną matką. Ale.. niestety nią nie jestem, jestem Wiernym Polish Directioner. Jestem pewna, że słyszałeś to już wiele razy, ale ja to powtórzę. Polscy fani naprawdę cię kochają. Więc, w tym szczęśliwym dniu usiądź na łóżku i pomyśl. Pomyśl o tym, że na świecie jest dużo ludzi, którym nie jesteś obojętny. Dzisiaj, życzę ci wszystkiego co najlepsze i żebyś spełnił swoje marzenia związane z Polską. Może takie znajdziesz? 
Wszystkiego Najlepszego z okazji dziewiętnastych urodzin Niall "Nialler" James Horan!
Pozdrowienia,♥♥♥
I ♥ you Niall!!