Kilka Ciekawostek o 1D

2012-06-08 17:17

 

1. Kiedyś lekarz kazał Zaynowi nie podnosić ciężkich rzeczy przez tydzień. Zayn na to: To znaczy, że przez tydzień nie będę mógł robić siu-siu (hahahaha Zayn o.O )
2.Dziennikarz : Który z was ma dziewczynę? Zayn : Mam czterech chłopaków, liczy się?
3.Kiedy Louis był młodszy, chciał uciec i dołączyć do cyrku. (OJ Lou...nadawałbyś się ;p )
4. Harry : Nie jestem dziwką! Mogę policzyć wszystkich ludzi z którymi spałem na jednej ręce. Zayn : Gdyby ta ręka trzymała kalkulator.
5. Niall chce dziewczyny, która sprawi, że będzie się uśmiechał, gdy tylko na nią spojrzy. ( uuu to Nialluś, ja się nadaję? )
6. Ostatnio Niall jest strasznie hejtowany. (
biedny Nialluś...nie martw się jak spotkam tych co Cię hejtują to ja już im dam xD Directionerki pomożecie ? ;D)